محدش فاهم حاجه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محدش فاهم حاجه

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياترى يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سكر

بدأت اتاقلم
سكر

انثى
العمل/الترفيه : اكتر حاجة بتموت الانسان ببطء الهموم
المزاج : المزاج سكر مكرر وعال العال

ياترى  يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة Empty
مُساهمةموضوع: ياترى يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة   ياترى  يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 11:31 am

اولا احب اشكر اللى قرا الموضوع وعلق علية بس احب انا اقول حاجة
مش شرط واللة ان الواحد اما يقول حاجة تكون عنة او بيحكى عن حاجة انها تكون واقع فى حياتة
ممكن تكون فى حياة حد يهمة انة يساعدة ويقف جمبة او حد قريب لية
وحتى لو كانت فى حياتة انا مش شايفة انة غلط ان الواحد يشوف راى اللى حولية فى موضوع شاغل بالة
لان ساعات الراى اللى بيجمعة دا بيكون مساعدة لية او خيط رفيع اوى هيريحة من حاجة جواة مش عارف يحلها

ثانيا : حابة انى اتكلم فى موضوع الحب الاولانى دة لانة اكيد اكيد صادف كل واحد
هو حاجة حلوة اوى ان يكون اول واحد يخبط على قلب مقفول لسة محسش رعشة الحب اللى بتيجى للواحد يكون حبيبى الاولانى والاخير يكون حياتى يكون روحى يكون املى يكون مالى حياتى وعقلى وقلبى ماهو اول انسان قعد جوة قلبى بقة

بس ياترى ممكن يجى اليوم اللى يكون فية الواحد حاسس ان حياتة انتهت والدنيا بقت سودا بعد اما ينتهى الحب دة ويحس بانة ذى ما يكون قلبة وقف او اتحط فى تلاجة وبقى بارد جدا تجاة اى حد يحس ببرود العاطفة ذى ما بيقولوا
وكمان ممكن يجرح كل اللى بيحاول انة يقرب منة انتقاما في نفسة اولا وفى اى حد يقرب منة لانة خايف بقة ليكون ذى الاولف ويسيبة بعد ما يحبة ويتعلق بية

طيب هو بيفضل كدة علطول العمر كلة ولا هيجى يوم ويجيلة واحد تانى يطلع قلبة من البرود دة للدفا تانى ياترى قلبة هيحس رعشة الحب دة تانى يبقى سعيد اما يسمع كلمة حلوة يبقى طاير لو شايفة يبقى فى الجنة لو معاة

مش عارفة بقة؟؟؟
smsm academy

مشرف
smsm academy

مُساهمةموضوع: رد: ياترى يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة   ياترى  يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 3:31 pm

اولا الموضوع جميـل وتـوبك رآئـع بهنيـكي عليـه

ثآنيـآ : الحـب عمره ما بيقـلب ببـرود البـرود ده مجـرد آحسـآس بالـعذآب بعـد الحـب الكبيـر

آلآحسـآس ان قلبـك ف تلآجـه ده لمجـرد وقـت ومش بتـبعدي غيـر النـآس آللي مش حـآسه بيـهآ عنـك آو حـآسه آن هـمآ مش هآيفيـدوكي وبالعـكس هآيودوكي لطـريق آصـعب من آلآول

يعني مجـرد آحسـآس بالنسـبه لبـعض النـآس

ونـآيس توبـك
سكر

بدأت اتاقلم
سكر

انثى
العمل/الترفيه : اكتر حاجة بتموت الانسان ببطء الهموم
المزاج : المزاج سكر مكرر وعال العال

مُساهمةموضوع: رد: ياترى يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة   ياترى  يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 4:34 pm

ميرسى جدا على ردك بس انا مش قصدى ان بزعل ناس معينة او الناس دى انا اصلا مش عاوزاها فى حياتى بالعكس
المشكلة انى بجرح كل اللى يقرب منى خوف مش اكتر وعندى خوف كبير جدا انى ارتبط باى حد تانى لانى خايفة يجرحنى بردة واتعذب تانى بعد ما احبة
henda

انا جاى اخربهالكو
henda

انثى
العمل/الترفيه : الفاضى يعمل قاضى
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: ياترى يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة   ياترى  يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة Icon_minitimeالإثنين فبراير 23, 2009 7:41 pm

بصى ياسكر اكتر حاجه بتعزب الانسان فعلا انه يسيب اللى بيحبه

وده لانه بيرسم حياته كلها معاه وخطواته وكل حاجه حتى لو كانت صغيره
وهى دى المشكله
بس انا دايما انصح نصيحه لما حد يدخل فى علاقه حب يحط فى دماغه حاجه من الاتنين
يا اما هاتستمرو وتعيشه احلى حياه
يا اما هاتسيبو بعض
ودايما يبقى فى دماغك كده
انما حوار الخوف من الحب الجديد فده غلط
لان الانسان فى حبه الاول بيبقى مش عارف حاجه لسه عمال يخبط
وبيعمل كل حاجه لاول مره
لما يفكر يدخل علاقه تانيه يخلى علاقته الاولانيه قدامه ويحاول انه يبعد عن اللى خلا العلاقه الاولانيه تفركش
يارب اكون افادتك بكلامى

ياترى يا هل ترى .....حطيت قلبك فى التلاجة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» "حبيبـــــى...... هل انتزع من قلبك الإحساس؟؟؟؟؟؟؟؟
» لا تحزن إذا جاءك سهم قاتل من أقرب الناس إلى قلبك........!!!!!!!!! نعم