محدش فاهم حاجه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محدش فاهم حاجه

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

!!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BoOoOoDY

انتيخ مولعها
BoOoOoDY

ذكر

!!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Empty
مُساهمةموضوع: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 18, 2008 2:38 pm

بسم الله الرحمن الرحيم ..

هوا بصراحى دا تدبيسة ليكـــــــــــــــــوو...... بس طلما انتووو دخلتووو هنا لاازم كلووو يمشى تبع الموضع ..

اوكـــــــية .. ومفيش حد يدخل ويخرج يا جماااااااااااعة لو سمحت .. انا شيفكووو اهووو يا دماااااااعة

الاسئــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلة .. اوكية

الاســــم ... الســــــــــــن ... مـــــــــــن ويــــــــن .. واية هيااا اكتر حاجة انتة او انتى بتحبيـــــــــهاا ..

واية هيا اكتـــــــــــــــــر حاجـــة بديكــــــــــــو فـى حيــــــــــــــا تكوو..

واية الاشـــــــــــياء ايلى انتوووو عاوزنهاااا فى الناس ايلى بيحبــــــــــــــــــوكوو..

يا جمااااااااااااعة و النبــى محدش يهرب من المـــــــــــــــوضووع ...

اوكيـــــــــــــــية ياااااااااارب الموضع يعجبكوووووو وشكرا ليكـــــــــــــوو...

تيــــــــــــــــــــكير بقى .... بااااااااااى اشوفكــــــــووو على خيــــــــــر ......

باااااااااااى lol! afro lol!
الدمعةالحزينة

مشرف
الدمعةالحزينة

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : الحب احلى حاجة فى الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 2:00 am

الاســــم ... الســــــــــــن ... مـــــــــــن ويــــــــن .. واية هيااا اكتر حاجة انتة او انتى بتحبيـــــــــهاا ..
اسمى مى والسن شهر 3 الجاى هكمل 20-من المنصورة-اكتر حاجة بحبها اسمع اغانى هادية
واية هيا اكتـــــــــــــــــر حاجـــة بديكــــــــــــو فـى حيــــــــــــــا تكوو..
اكتر حاجة نفسى فيها نفسى الاقى انسان يحبنى واحبة بجد مش يحبنى وانا ماحبوش
واية الاشـــــــــــياء ايلى انتوووو عاوزنهاااا فى الناس ايلى بيحبــــــــــــــــــوكوو..
عاوزاة يكون عارف ربنا وبيخاف عليا ويحبنى ويغير عليا من الهوا ورومانسى ودمة خفيف وعصبى شوية ومايتكسفش يعيط ادامى لانة هيبقى متاكد انى بحبة
I love you

عدل سابقا من قبل memo_love_m في الأربعاء نوفمبر 19, 2008 4:22 am عدل 1 مرات
دموع القمر
دلوعه المنتدى
دموع القمر

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : 100 فل و14

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 3:44 am

الاســــم ... الســــــــــــن ... مـــــــــــن ويــــــــن .. واية هيااا اكتر حاجة انتة او انتى بتحبيـــــــــهاا
نهى السن 18 سنه ... من المنصورة....اكتر حاجه بحبها كتابه الشعر
واية هيا اكتـــــــــــــــــر حاجـــة بديكــــــــــــو فـى حيــــــــــــــا تكوو.
انى احب ومتحبش نفسي فى واحد يحبنى بجد وانا ابادله نفس شعورة
اكيد يكون عار ف ربنا وبيصلي عشان يراعي ربنا فيا ويكون بيخاف عليا بيحبنى اكتر من اى حاجه في الدنيا دي
BoOoOoDY

انتيخ مولعها
BoOoOoDY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 11:58 am

اهلااااااااااااااااين منورين وربنا ...
طيب انا عرفت ان انتى مى اقول يا مى ولاا يا ميمى ... شوفى بقى انتى حابة اية ونا اقلوووو علطول.....

وبجد دى تقريبن الحجتين المهمين صح ولاااية ...

عاوزاة يكون عارف ربنا وبيخاف عليا ..

بجد شكرااا يا مى اوى يا ميمى بقى مش هحدد غير لما انتى تقثولى بقى ..... اوكية ..... باى باى بقى.......وشكرا ليكووو بجد منورينى فى الموضع ..

شكــــــــــرااا جد ليكوو بجد انا مبصوت ..
lol! afro lol!
انا مش معاهم

انتيخ مولعها
انا مش معاهم

ذكر
العمل/الترفيه : عمدة المنصورة
المزاج : فى أفضل حالاتى المزاجية

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:08 pm

على فكرة الموضوع مش له اى لازمة لان هناك قسم للتعارف والاهداءات

يعنى لو دخلت عليه هتعرف مين الناس اللى موجودة واسمها ايه؟
BoOoOoDY

انتيخ مولعها
BoOoOoDY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:13 pm

تعااااااااااااااااالى بقى يا ست اميــــــرة الحب ايلى طلعت نهى وبصراحة اسمك جميل اوى ...

انتى قولتى ان انتى عاوزة دا..

يكون عار ف ربنا وبيصلي عشان يراعي ربنا فيا ويكون بيخاف عليا بيحبنى اكتر من اى حاجه في الدنيا دي..

اناااا بقى يا نهى اية رقيك قيااا بقى مفاااااااائجة صح ولاااية يا اميـــــــــرة الحب يا عثل هههههه.. اوعى تزعلى يا اميرة اناا بهزر معاكى بس انتى لو مدايقة تقولى ان انتى مدايقة علشان مش اكرر دا تانى وتبقى مسترخمانى وكداا اوكية ..

اميـــرة اناا عاوز اقولك على حاجة بس مش عارف هدايقك ولاااية يا نهى .

هياا بموناسبة كتااااابة الشعر ايلى انتى بتحبيهااا هقولهالك بس لما اشوف ردك على الكلام دا اوكية ...

وبجد شكراا ليكى يا اميـرة علشان انتى بجد منورة الموضع وشكرا على مرورك الجميل داا ..

شكرا ليكوو كلكم وبجد انتوو منورين والله
lol! afro lol!
BoOoOoDY

انتيخ مولعها
BoOoOoDY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:17 pm

طيب يا عم ميمووو شكراا لنصحتك بس على فكرة اناا مكنتش اعرف

عمومن انتة منور الموضع يا حوبيكاااااا

وشكراا على ردك الجميل داا ... تيــــــــكير بقى يا دميل ..

Mad Mad
انا مش معاهم

انتيخ مولعها
انا مش معاهم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:18 pm

ماشى يا لوكس والنصيحة لله
BoOoOoDY

انتيخ مولعها
BoOoOoDY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:21 pm

وعلى فكرة تحياتك لحب حياتك لو سمحت يا دميل مش تقول تحيااات هناا ابقى روح قولهاا اوكية ...

وابقى بوص اناا مين يا بيبى وانتة تعرف ....هههههههه
انا مش معاهم

انتيخ مولعها
انا مش معاهم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:27 pm

اوك يا لوكس مسير الحى يتقابل
BoOoOoDY

انتيخ مولعها
BoOoOoDY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: !!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!   !!..  سواااااااااال  وجـــــــــــــواب ..!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 12:51 pm

ونا معاك اهو يا لوكس

!!.. سواااااااااال وجـــــــــــــواب ..!!
صفحة 1 من اصل 1